środa, 1 kwietnia 2015

Kwiecień 2015 r.

Hejo Hejo!!!
Tak jak mówiłam ten blog zmieniam.Czyli będzie bardziej o codziennym życiu.
W każdy czwartek będzie stylizacja,a w moda czyli takie posty jak dotychczas.
No ale przechodzimy do posta.Ale on nie będzie za długi.
Zaczynamy:

Dzisiaj tak jak widzicie mamy już KWIECIEŃ a dokładnie 1 czyli PRIMA APRILIS.
Mi już się dzisiaj udało nabrać moich członków rodziny.
A wam udało się w tym dniu nabrać kogoś na wasz śmieszny żart?
Napiszcie odpowiedz w komentarzach.Bardzo mnie to ciekawi czy wam się udało.
Nie pokarzę wam pomysłów na jakieś żarty. Ale znam blogerkę która pokazuje kilka pomysłów na żart.  To jej blog: codziennossc.blogspot.com.
Jeżeli mówiąc o Kwietni to bardo lubię ten miesiąc. Szczególnie że w tym roku odbywają się w nim święta Wielkanocne. Które z resztą się już zbliżają dużymi krokami. Bardzo lubię Wielkanoc jest to moje ulubione święto razem z Bożym Narodzeniem.
Ogólnie tak jak mówiłam lub nie mówiłam to w kwietniu wszystko rośnie, zakwita itp.Nie będę mówiła o tym dużo bo nie chcę was zanudzić.Bardzo dużo żeczy mogła  bym wam o tym opowiedzieć ale nie chcę.
To na tyle.
Narka kochani. Do jutra.
WioLa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz