sobota, 4 kwietnia 2015

Podsumowanie tygodnia *1

Hejo Hejo!!!
Na pewno się dziwicie o co z tym chodzi wszystko wam wytłumaczę.
Chodzi o to że :  Może oglądacie banshee? Jeśli tak to wiecie co ona robi tak? To na pewno wiecie co ona robi. Więc ja też będę robiła takie coś tylko będę to pisać i Przepraszam was bo już wczoraj miał się pojawić ten post ale nie nie skończyłam.To już zacznijmy bo  nie chce za dużo pisać.Więc już zacznę.


1.Film Tygodnia:
Filmem tygodnia będzie "I że cię nie opuszczę aż do śmierci ..." 
Bardzo,bardzo piękny film tak bardzo mi się podobał. Polecam wam bo obejrzeć. Nie wiem co jeszcze wam o nim powiedzieć na pewno że jest ciekawy.

2.Piosenka Tygodnia:
Piosenką tygodnia będzie Ewelina Lisowska w piosence "Na obcy ląd"
Radzę wam posłuchać jeśli ktoś jeszcze nie słuchał.

3.Ulubieniec Tygodnia:
Ulubieńcem tygodnia będzie perfum Adidas. Świetnie pachnie. Jest już wypróbowany prze zemnie. Jest świetny.

4.Ciekawostka Tygodnia:
Większość kotów o niebieskich oczach i białej sierści jest głucha. Białe koty, u których tylko jedno oko jest niebieskie, są głuche na ucho znajdujące się po stronie wspomnianego oka. Przypadłość ta nie dotyczy natomiast kotów o zielonym lub pomarańczowym kolorze oczu.

5.Jedzenie Tygodnia:
Jedzeniem tygodnia jest spaghetti.Uwielbiam spaghetti.

6.Wyzwanie:
 Nie mam żadnego wyzwania.Ale proszę was byście w komentarzach napisali jakieś wyzwanie.

7.Pytanie Tygodnia:
Tytanie też nie mam ale bardo was proszę zadawajcie mi pytanie pot tym postem i następnym bardo was o to proszę wybiorę kilka pytań do następnego takiego posta czyli takie posty z podsumowaniami będą pojawiać się w piątki.

No dobrze kochani to było by na tyle.Zapamiętajcie:
a)Pisać pytania do mnie w komentarzach.
b)Pisać wyzwania.
c)Obserwować mnie i wpisywać się pod postami.
To tyle nie zapomnijcie chyba o niczym nie zapomniałam.
Narka Kochani.
WioLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz