czwartek, 9 kwietnia 2015

TAG. 15 przypadkowych pytań+ zdjęcia

Hejo Hejo!!!
Przepraszam że dawno  nie było posta bo jakoś tak no nie chciało mi się.Przepraszam was bardo ale chciałabym już zacząć bo nie chcę przedłużać.Oczywiście tak jak sam tytuł mówi będą też moje zdjęcia i pytania.

1.Jaką rzecz zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Jest to troszeczkę trudne pytanie :) Ale zabrała bym chyba jedzenie i picie no i oczywiście telefon :)
Ale jeżeli można by było zabrać z sobą jakieś osoby to była by to Martyna i Jagoda :)


2.W jakim języku chciała byś mówić? 
Bardo bym chciała dobrze umieć mówić po angielsku ale takim dodatkowym językiem był by chyba hiszpański

3.Co cenisz u swoich przyjaciół?
Chyba na bardziej cenie sobie poczucie humory, pomocność (?) i lojalność.

4.Wymień 3 rzeczy/osoby bez których nie przeżyjesz?
1.Przyjaciele
2.Rodzina
3.Telefon.

5.Jaki masz znak z zodiaku?
Moim znakiem są ryby :) .

To ja.


6.Jakie są twoje 3 ulubione kolory?
Moimi 3 ulubionymi kolorami są czarny, niebieski i biały ale również lubię fioletowy.

7.Gdybyś mogła prowadzić bloga od początku, zrobiłabyś to?
Ja nie zrobiła bym tego szkoda mojej pracy żeby tak nagle usunąć ok.30 postów nie nigdy.

8.Kto/co inspiruje cię na co dzień?
Najbardziej inspirują mnie moi przyjaciele że ze mną jeszcze wytrzymują.

9.Kiedy masz urodziny?
Urodziny mam 4 Marca.

10.Najgorszy przedmiot w szkole?
Matematyka- nie na widzę jej ale nie mam słabych ocen z tego przedmiotu ale nie lubię.



11.Masz chłopaka?
Nie mam :).

12.Masz rodzeństwo?
Tak mam brata.

13.Oglądasz filmiki na YouTube?
Pewnie że oglądam i to dosyć często.

14.Jaki masz styl?
Za bardo to nie wiem jak wam na to odpowiedzieć. Hmmm chyba sportowy.

15.Tęsknisz za kimś?
Tak, tęsknię za ludźmi których poznałam na koloni byli naprawdę spoko.

No dobrze to było by na tyle piszcie czy wam się podobało.
Narka kochani.
WioLA






1 komentarz: