czwartek, 2 kwietnia 2015

Stylizacja do szkoły *6

Hejo Hejo!!!
Dzisiaj następny post stylizacji. Nie wiem o czym za bardo napisać na sam początek więc postanowiła że już zacznę. Dzisiejszy będzie mam nadzieje że spodoba wam się tak jak te poprzednie. Powiem wam tylko jeszcze ile mam już wyświetleń na tym blogu czyli: 1350. Bardzo fajnie że tyle tego jest. Bardzo mnie to zdziwiło mnie to że tyle tego jest ale się ciesze.Dziękuje wam bardzo kochani.
Zaczynajmy już:
1.Bluzka:

Śliczna ta bluzka.

2.Spodnie:

Śliczne ale jeszcze nie na tą porę.

3.Buty:


4.Fryzura:


5.Dodatki:
A)


B)


C)


No dobrze to na tyle.I tak jak na początku nie wiem co jeszcze napisać więc już kończę nie chce też zanudzać.
Więc kończę do zobaczenia jutro.
Narka kochani.
WioLa



 

1 komentarz:

  1. Wszystkie ciuchy i dodatki mi się podobają :)

    modowesza.blogspot.com
    codziennossc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń