wtorek, 3 lutego 2015

Buty na koturnie :)

Hejo Hejo!!!
Dzisiaj o butach na koturnie.
Może na dzisiejszy dzień nie mam butów na koturnie ale sobie kupie podobne do tych.

Myślę że właśnie takie sobie kupię.
Tu macie kilka zdjęć bucików na koturnie.

Ładne nie prawdarz?

Śliczne!
A tu są jeszcze 3 zdjęcia i koniec :(
Zdjęcie f a s h i o n i s t h a obrazek


Na dzisiaj to już koniec. :(
Bardo mnie ciekawi co myślicie o butach na koturnie. Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach.
Mi bardzo się takie buty podobają.Ale każdy ma swoje zdanie.
Na dzisiaj to koniec.Następny post pojawi się w sobotę.
W komętarzach możecie napisać o czym ma być następny posc.
Dobrze ale to już naprawdę koniec.
Narka kochani!
WioLa

4 komentarze:

  1. Mi też bardzo podobają się buty na koturnach. I sama nawet mam dwie pary takich butów. Super post....:P
    Zapraszam do mnie:
    myyliff.blogspot.com
    modowesza.blogspot.com
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje. Martii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jakiej stronie znalazlas poszczegolne buciki? Cudowne i chhcilabym takie miec wiec napisz prosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to zdjęcia tych butów brałam z grafiki google więc nie wiem za bardzo.

      Usuń