sobota, 28 lutego 2015

Stylizacja do szkoły. *1

Hejo Hejo!!!
Wiem dawno nie pojawił się post ale dzisiaj pojawią się dwa a może nawet trzy.Już wczoraj zaczęłam myśleć o czym by tu zrobić post.I już nawet wczoraj mówiłam że wstawię dwa ale się nie wyrobiłam. Za to was serdecznie przepraszam.
Szczeże to nie wiedziałam o czym zrobić ten post bo już dawno myślałam że by zrobić post o glanach ale zostałam uprzedzona przez inną blogerkę .Ale nie gniewam się na nią ni się nie stało. (Haha)A zresztą to zapraszam na jej bloga: http://modowesza.blogspot.com/.Nie gniewam się na nią bo nie wiedzałam o czym myślę.
No dobrze ale wracamy do dzisiejszego postu.Ale najpierw kilka pytań możecie na nie odpowiedzieć w komentarzach:
1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?

2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?

3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w MAC czy Sephorze?

4. Wolałabyś mieć stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?

5. Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?

6. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?

7. Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?

8. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?

9. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a?

10. Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary?

Dzisiaj zmieniłam troszeczkę imicz bo przeważnie zawsze pisałam o jakiś rzeczach,ciuchach.
A teraz pokarzę wam jakąś stylizację do szkoły którą ja sama bym założyła naprawdę.
Czyli pokarzę wam:
Bluzkę,spodnie bądź spódniczkę,buty i jakieś 3 dodatki.
Okej to zaczynamy:

Bluzka:

Do miętowej bluzki nadały by się czarne spodnie według mnie.

Spodnie:

Na przykład takie ale przydadzą się jeszcze buty.Bo przecież nikt by nie chciał iść do szkoły bez butów.

Buty:

Na przykład miętowe trampki converse.
No i na trzedł czas na dodatki czyli plecak itp.

Dodatki:
1.





























Na przykład plecak vintage.

2.

Śliczny piórnik w serduszka w sam raz na przybory szkolne.

3. To morze być wszystko ja podam wam tylko jeden przykład:

Śliczne zeszyty.

No dobrze to było by na tyle nie wiem czy wam się podoba ten post
Przynajmniej raz z tygodniu będę wstawiała taki post .
Zachęcam do odpowiadania na pytania w komentarzach.Oczywiście zachęcam do obserwowania mojego bloga.
To na tyle.
Narka kochanie.
WioLa

1 komentarz:

  1. 1. Ułożonymi włosami ale bez makijażu ^^
    2. Żeby zgolono i brwi :*
    3. W Mac :P
    4. Stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka :)
    5. Z przesadną ilością pudru :D
    6. Obcisłe szorty kolarskie ^.^
    7. Pomarańczową opaleniznę :P
    8. Źle obcięte posty ;)
    9. Do twitter'a U.U
    10. Mascary :(
    Hehe, post mi się bardzo podoba i styl do szkoły też :P
    Zapraszam do mnie :
    myyliff.blogspot.com
    modowesza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń