środa, 4 marca 2015

Buty ze ćwiekami.

Hejo Hejo!!
Na samym początku chciała bym wam powiedzieć że dzisiaj mam urodziny.Bardzo się z tego cieszę.Ale na początku po wstępie napiszę wam małą informacje.
No ale chciała bym wrócić do post.No to zaczynamy:

  Informacja
Powiem wam o czymś że w piątek(06.03)przychodzą do mnie dziewczyny czyli:
1.Jaga  link - To link do jej bloga.
2.Marti Link #1Link #2
3.Inez-niestety nie ma  bloga.
Nie mogę się już doczekać.
Oczywiście zrobię post z naszej sesyjki. :D

Dobrze wracamy do posta.
Przeważanie buty ze ćwiekami są na korku więc teraz pokarzę wam przykład:

ładne nie chcę za bardzo rozwlekać tego bloga bo nie mam za bardzo czasu pokarzę wam jeszcze 3 zdjęcia i kończę.

Śliczne!!!

ładne wszystkie.

No dobrze to na tyle nadrobię kiedy indziej i zrobię dłuższy post no a teraz już kończę :(
Chwiałabym wam coś jeszcze powiedzieć ale nie wiem co.Więc kończę :(
Aha przypomniało mi się jutro wstawię post- Stylizację do szkoły*2 A i jeszcze planuje zrobić post o Jeansach . Czekajcie na ten post.
Narka kochani.
WioLA

1 komentarz:

  1. Dziękuje za polecenie bloga. Już nie mogę się doczekać piątku ( czyli jutro ) :*
    Buty z ćwiekami są super ;)
    Zapraszam do mnie :
    myyliff.blogspot.com
    modowesza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń