środa, 18 marca 2015

Stylizacje do szkoły*4

Hejo Hejo!!
Wiem taki post powinien pojawić się w czwartek ale dzisiaj mnie natchnęło.Więc postanowiłam że zrobię go dzisiaj.No ale chyba nic się nie stanie co?? Na pewno nie tak myślę.
Na sam początek chciała bym wam przypomnieć że ten blog nie będzie tylko o modzie ale również o codziennym życiu.
No to zaczynamy na sam początek sukienkę bo dawno nie było nic z sukienką(w sumie wo gulę).
Więc Sukienka:

Sliczna.

Do tego założyła bym jakiś sweterek.
Sweterek:

Na przykład taki.

Fryzura:


Buty:


Fryzura:


I tak jak zwykle na koniec dodatki:
1.Torebka:


2.Naszyjnik:


3.Bransoletka:


4.Kolczyki:



Postanowiłam dodać jeszcze makijaż:

1.Lakier do paznokci:


No dobrze to na tyle.Piszcze w komentarzach czy wam się podoba ten post. Cały czas się zastanawiam czy nie założyć jeszcze jednego bloga albo zmienić po prostu ten na jakiś inny. No nie wiem powiem wam jutro co postanowiłam w jutrzejszym poście oczywiście. Jeżeli wiecie lub nie to moja koleżanka Martii M. drobiła nowego bloga na którego serdecznie zapraszam(zaraz polecę).
Polecam błogi:
Blog Martii Nowy
Blog Jagi
Blog Inez

Bardzo ciekawe są te blogi radzę wam je odwiedzić.
No to na.
Narka Kochani.
WioLa





1 komentarz:

  1. Post super :D Śliczna sukienka ^^ Dziękuje za polecenie bloga :*
    Zapraszam do mnie :
    codziennossc.blogspot.com
    modowesza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń