sobota, 7 marca 2015

Dżinsy

Hejo Hejo!!
Wiem że już dawno miał się pojawić post o Dżinsach no ale nie miałam czasu za bardzo.I na samym początku chciałam was przeprosić za to.
No ale chciałam wam się pochwalić ż właśnie wczoraj były chciała bym wstawić zdjęcia kture sobie robiłyśmy no ale nie mogę i nie wiem czemu ale obiecuje że się pojawią.A pojawią sie zdjęcia kture sobie robiłyśmy opis o dziewczynach i prezenty które mi dały.I jeszcze raz przepraszam.
No dobrze wracamy do postu o Dżynsach.


Informacja:
Dżinsy (ang. jeans) – rodzaj spodni zaprojektowanych w XIX wieku w USA przez Leviego Straussa (późniejszego założyciela firmy Levi Strauss & Co.)[1] z myślą o górnikach i farmerach. Jest to amerykański typ spodni sportowych i roboczych uszytych z tkaniny bawełnianej typu dżins, wykonanej w splocie skośnym. Najczęściej koloru niebieskiego (blue jeans), gdzie barwnikiem jest pigment indygo, dawniej pozyskiwany z liści indygowca barwierskiego, od początku XIX w produkowany głównie syntetycznie. Roczna produkcja niebieskich dżinsów wynosi ok. miliard sztuk[2]. Współcześnie tkanina, z której szyte są spodnie o tej nazwie, barwiona jest również na wiele innych kolorów. Pierwotny wzór z XIX wieku przetrwał w niezmienionej formie do dnia dzisiejszego (istnieją jednak również wersje zmodyfikowane). Dżinsy dziś tak jak kiedyś mają zwykle 4 kieszenie (dwie z przodu i dwie aplikowane zewnętrznie z tyłu spodni), oraz małą piątą kieszonkę umieszczoną poniżej paska, ponad kieszenią prawą przednią.
Spodnie te ze względu na swoją wytrzymałość, praktyczną stylistykę i atrakcyjny sportowy krój, zyskiwały począwszy od lat sześćdziesiątych XX wieku szerokie uznanie wśród młodzieży, stając się najczęściej spotykanym elementem garderoby tej grupy wiekowej.
Ze względu na swoją ponadpokoleniową popularność, dżinsy zyskały status jednej z ikon popkultury XX wieku.

A teraz jak wyglądają:

Na przykład takie.Ja sama mam 3 pary Dżinsów i wiem że większość z was też mam przynajmniej 1 pare.


Mogą być takie wytarte jak te wyżej.


Mogą być różno kolorowe.


Takie spodnie mi się bardzo podobają.

No łądne!!
No dobrze to na tyle.Obiecuję wam że wstawię to co mówiłam wcześniej.
JUtro nie wiem czy pojawi się tost ale się postaram.

Polecam wam te blogi
Blog Martii #1
Blog Martii #2
Blog Jagi

No dobrze to na tyle.
Narka kochani.
WioLa

1 komentarz:

  1. Ja mam dużo dżinsów :D Post mi się podoba ;) Dziękuje za polecenie blogów :P
    myyliff.blogspot.com
    modowesza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń