sobota, 14 marca 2015

Stylizacja do szkoły *3

Hejo Hejo!!!
Dzisiaj następny odcinek stylizacji tak jak mówiłam wstawiam jeden co tydzień i miały pojawiać się w czwartki ale za bardzo nie chciało mi się w czwartek więc pojawi się dzisiaj czyli w sobotę (weekend).
Jeszcze chciałam was przeprosić ze jeszcze nie ma postu z naszej sesyjki(tej kiedy były u mnie koleżanki i moje prezenty które dostałam od nich)
No to zaczynamy post:
Bluzka:


Spodnie:


Buty:



Fryzura:


I na sam koniec 3 dodatki:

1.
Pierwszy z dodatków troszeczkę nie typowy ale fajny jak dla mnie:
Czyli casy na tel.:

Śliczne

2.
A teraz może słuchawki:

Takie lub takie:

3.
I na koniec torba na przybory szkolne:

Śliczna też bym taką chciała

Postanowiłam dodać jeszcze jeden  dodatek czyli będą teraz już 4 dodatki a może nawet 5 dodatków.

4.

Następny dodatek to kurtka.

5.Następny dodatek to piórnik i zeszyty
a)

Piękny ale może być jeszcze taki:

lub
:

lub o kolorze miętowym tak jak ten wyżej.

I zeszyty:

a może jeszcze jakieś  w wzorki:

iiiiii:



No dobrze to było by na tyle postanowiłem że w następnym poście zamiast spodni pojawi się sukienka.
No dobre to na tyle i oczywiście zmienię już dodatki.
Może jeszcze dzisiaj pojawi się post ale inny.
Narka kochani.
WioLa



3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się bluzka i kurtka <3 Super są buciki :)
    Bardzo podobają mi się te posty " Stylizacja do szkoły 1, 2, 3 " :D
    Zapraszam do mnie :
    myyliff.blogspot.com
    modowesza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna bluzeczka :)
    Tez mam zeszyty z Keep Calm i sa super ♥

    Zaobserwujesz ? Po prawej stronie bloga :*

    Pozdrawiam i zapraszam

    forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. :) Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) http://tanczacawkolorach.blogspot.com/2015/07/stylizacja-na-co-dzien.html

    OdpowiedzUsuń