czwartek, 5 marca 2015

Stylizacja do szkoły*2

Hejo Hejo!!

dzisiaj druga stylizacja do szkoły mam nadzieje że też wam się spodoba jak tamta.Chciałabym wam powiedzieć ile było wyświetleń w poprzednim poście stylizacji.Ale nie pamiętam i nie chce wychodzić żeby sprawdzić.Jeżeli chcecie się dowiedzieć i zobaczyć poprzedni post do zapraszam.
Noto zaczynamy dzisiaj nie będzie dodatków takich jak zeszyt piórnik tak jak w poprzednim poście stylizacji.Pojawią się wo gulę inne dodatki.
Zaczynamy:
Bluzka

Do takiej bluzki pasowałyby krótkie spodenki.

Spodnie:

Ładne!!
Dzisiaj postanowiłam dodać jeszcze fryzurę.

Fryzura:

Na przykład taka.Bardzo ładna.

Buty:

Na przykład takie.

No to 3 dodatki:
Bransoletki:


Torebka(torba):

Torba Adidas.Zresztą widać xD.

Kolczyki:

No oki to było by na tyle.
Nie mogę się już doczekać jutra.Bo jak pisałam w poprzednim poście pisałam wam że miałam urodziny no i jutro przychodzą do mnie dziewczyny żeby no po prosty żebyśmy mogły sobie porozmawiać.
W następnym poście stylizacji będą inne dodatki.
Piszcie w komentarzach czy wam się podoba stylizacja.
Narka kochani.
WioLa


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się spodenki i buty. Bluzka okey :D I ogólnie super pomysł z tym styl do szkoły :P
    Zapraszam do mnie :
    myyliff.blogspot.com
    modowesza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń