poniedziałek, 30 marca 2015

Spużnione prezęty urodzinowe

Hejo Hejo!!!
Wiem wiem już bardzo dawno miałam urodziny i już dawno temu były u mnie dziewczyny i bardo ale to bardo przepraszam.Jeszcze chciała bym przeprosić was za to że tak dawno nie było żadnego postu a nie było go calutki tydzień. Przepraszam.Ale na pewno gdy spojrzycie o której opublikowałam ten post to na pewno się zdziwicie. Ponieważ większość was która nie chodzi ze mną do szkoły zdziwi się bo będzie myśleć że pisze teraz z szkoły ale to nie prawda bo jestem w domu jestem CHORA!!!!Ale może wiecie lub nie to tylko dzisiaj i jutro musiała bym iść do szkoły a później mam już przerwę świąteczną .JEST!!!!!No ale ale powracamy do posta.Napiszę wam od kogo czy mi się podoba no i to chyba wszystko.
Zaczynamy:
1.Jagoda :* :
A).Kolczyki
Są prześliczne.Tu macie zdjęcie.

Są on śliczne w pięknym pudełeczku.

Piękny.

B)Świeczka lawendowa:
Ślicznie pachnie prezent udany.



C)Ramka na zdjęcia:
Jest prześliczna.

Śliczna bardo mi się podoba.

D)Gumki do włosów:
Śliczne.

To chyba wszystkie rzeczy które dostałam od Jagody.A jeżeli nie to przepraszam.No nic jedziemy dalej.


2.Martyna:* :
A)
Dostałam prześliczne pudełko w Londyn bardo się z niego cieszę.

Śliczny.

B)Błyszczyk:
Świetna.

C)Płyn pod prysznic:
zdjęcie wstawię później bo nie chcę mi się iść do łazienki by robić zdjęcia opublikuje a później to po prostu zmienię. 


3.Inez:

A)Perfum:

Pięknie pachnie.

B)Kartka:

Śliczna.
Z prezentów od Inez to chyba wszystko.

4.Ania:
A)Kosmetyczki:

Prześliczne.
 B)Ramka już z zdjęciem:
Nie wiem co o niej powiedzieć bo tak strasznie mi się podoba.



No dobrze to na tyle dzisiaj pojawi się na pewno jeszcze post obiecuje z tego co zauważyłam to bardzo długo pisałam ten post około godziny myślałam że pójdzie mi szybciej no ale.To ten post opublikuje i zabieram się do pisania następnego postu.W następnym poście czyli zaraz powiem wam co zadecydowałam czy zmienić czy stworzyć następny blog.
Narka Kochani.
WioLa

1 komentarz:

  1. Masz super prezenty :D

    modowesza.blogspot.com
    codziennossc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń