niedziela, 22 marca 2015

Mini Haul

Hejo Hejo!!!
Dzisiaj pokarze wam moje dzisiejsze zakupy nie jest ich za dużo no ale wam je i tak pokarze.
Pokarze je wam tak jak wyglądają i jak wyglądają na mnie.No to zaczynamy.I przy okazji pokarzę wam te prezenty od dziewczyn które dostałam bardzo dawno a dopiero teraz wam je pokarze.

1.Koszula:



To ta koszula mi się strasznie podoba.
A tu są jeszcze zdjęcia jak wygląda z tyły itd. :



Koszula kosztowała 35 zł
niestety nie pokarze wam jak w niej wyglądam przepraszam
2.Bluzka:

Mi bardzo sie ta bluzka podoba.

Taki ma napis.

Tak wygląda z tyłu:
Do tego ma zamek:
Ta bluzka kosztowała 45 zł


3.Spodnie:


Tak wyglądają.
A tak wyglądają z przodu:


Tak z tyłu:

Kieszeń
Spodnie kosztowały 35 zł.

4.Skarpetki xD :D

Kosztowały 10 zł.

To na tyle.Postanowiłam że prezenty dodam w osobnym poście niedługo.
To na tyle.
Narka Kochani.
WioLa

1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się bluzka :* Świetny post ;)
    Zapraszam do mnie :
    modowesza.blogspot.com
    codziennossc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń