piątek, 6 lutego 2015

Plecaki Vintage

Hejo Hejo!!!
Dzisiaj pojawił sie post ponieważ jestem w tym momęcię w domu bo jestem chora. :(
Tęsknię za moimi przyjaciółkami. Moje <3
No ale muszę napisać wam o plecakach Vintage.
Jak dla mnie są prześliczne sami zobaczcie jak ktoś nie wie jak wyglądają:
To jeden z nich np.
 <b>plecaki vintage</b>
Ładny nie prawdarz?
Jak na razie to nie mam takiego plecaka ale planuję sobie kupić do gimnazium na przykład.

Plecaki Vintage mogą być w rożne wzory.
Mogą być w różne kolory.
Jak dla mnie one są po prostu prze piękne.
Tutaj macie jeszcze kilka zdjęć plecaków Vintage:
<b>Plecaki Vintage</b> - hit!
I jak??
<b>Plecaki Vintage</b>
Jakie one są śliczne!!
<b>vintage</b>-<b>plecaki</b>-torby-<b>vintage</b>-plecak-<b>retro</b>-workowaty-canvas-backpack ...
Iiiii!!!! Jak??
 A tu macie budowę plecaka Vintage:
Jeśli w przeciągu 14-ciu dni od zamówienia, nie zostanie nawiązany ...
I ty jeszcze jedna:
Komentarz wystawiamy po otrzymaniu go od kupującego
No dobrze to było by na tyle.
Nie wiem jak wam się podobają takie plecaki ale możecie pisać w komentarzach jak wam sie podobają bo jestem bardzo ciekawa.
Może jaszcz dzisiaj pojawi się malutki post ale nie obiecuję.
No dobrze.
Papa kochani.
WioLa

2 komentarze:

  1. Prześliczne te plecaki :) Ja też mam zamiar kupić sobie taki plecak do gimnazjum <3
    Zapraszam do mnie:
    modowesza.blogspot.com
    myyliff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam ten plecaczek http://betterlook.pl/plecaki-vintage-1466/Plecak-Vintage-Renifery.html w sam raz na zimę :D wygląda bardzo fajnie i ciekawie

    OdpowiedzUsuń