środa, 11 lutego 2015

Torebki Kopertówki

Hejo Hejo!!!
Na sam początek chciała bym was przeprosić że wczoraj i przed wczoraj nie pojawił się jakiś nowy post.A nie pojawił się ponieważ jak wiecie w czwartek i w piątek byłam chora ale teraz już nie. Więc musiałam się uczyć żeby umieć i rozumieć to co mieliśmy w szkole gdy mnie nie było.
No ale jak sama nazwa mówi napiszę wam dzisiaj o torebkach kopertówkach.
Tutaj macie zdjęcie jeżeli nie wicie o co mi chodzi jak wyglądają czy jak chcecie sobie przypomnieć.


Taka na przykład.Śliczna.



Takie są śliczne. Za bardzo mi się nie podoba no ale jest ładna dla innych na przykład.

Tutaj macie jeszcze kilka zdjęć.

Śliczna.

Prześliczne kolorki.

Iiiiiii!!!!! Jak???

Prześliczna!!! Moja mama ma podobną.

Też ładna zresztą tak jak inne.
 No dobrze to na tyle jest jeszcze więcej takich zdjęć z różnymi takich i podobnymi do tych kopertówek.
No dobrze to na tyle oczywiście obserwujcie mnie i polecajcie znajomym. Piszcie w komentarzach czy wam się podobają takie kopertówki i czy macie przynajmniej jedną jeżeli chcecie to możecie wstawić zdjęcia swojej kopertówki
Narka kochani.
WioLa

1 komentarz:

  1. Super post :) Mi też bardzo podobają się takie torebki kopertówki ;)
    Zapraszam do mnie :
    modowesza.blogspot.com
    myyliff.blogspot.com
    Pozdrawiam Martii XD

    OdpowiedzUsuń