piątek, 20 lutego 2015

Spódniczki ze skury

Hejo Hejo!!!
Przepraszam że napisałam że będę wstawiało post co dziennie no i mi się nie udało.
Ponieważ od niedzieli jest u mnie kuzyn no i nie miałam kiedy.Bo cały czas siedzę z nim on cały czas gra z moim bratem na komputerze no i ja nie mam jak wstawić post.Więc jeszcze raz przepraszam.
No ale teraz o spódniczkach z skóry.
Ja sama mam taką jedną spódniczkę:

podobnej do tej.

No dobrze teraz dokończę i skończe może jak pisałam lub nie pisałam bardzo mi się podobają spódniczki z skóry ale nie wiem jak wam.Wiec piszcie w komentarzach czy też tak jak mi wam się podobają.Czekam.
No ale jeszcze o spódniczkach
Tutaj macie kilka zdjęć:


Jak dla mnie to jest ładna ale nie wiem jak wam się podoba


Śliczna!!


Ta spódniczka jest nawet nawet ale jak dla mnie nie za bardzo.

No dobrze to było by na tyle.I wiem że ten post wyszedł bardzo krótki.I tak przepraszam powinien być dłuższy o wiele.
Następny post pojawi się jeszcze dzisiaj i już wiem o czym.Ale zobaczycie.Abo nie chyba się nie pojawi z tego co teraz przed chwilą sie dowiedziałam.Masakra.
Coś chciałam wam powiedzieć ale zapomniałam.Więc to na tyle.
Ale oczywiście zapraszam do obserwowania mojego bloga.Polecajcie znajomym i chciałam wam jeszcze powiedzieć że mamy już ok.290 wyświetleń.Napisałam to teraz ponieważ nie chciała bym robić osobnego posta żeby wam powiedzieć że jest tyle wyświetleń.
To na tyle.
Narka kochani
WioLa


1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się spódniczki ze skóry. Mam nawet dwie czy trzy spódniczki ze skóry i jedną sukienkę biało - czarną i dół jest ze skóry. Super post :P
    zapraszam do mnie :
    myyliff.blogspot.com
    modowesza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń